10 najmoćnijih predizbornih slogana

Još malo pa saće novi izbori. Seljaci profitiraju jer od lokalaca dobijaju asfalt do kuće umesto makadama, pučanstvo negoduje jer stranački aktivisti iskaču iz karburatora nudeći 200 grama centroprom kafe i ručak u 4 vetra za par glasova, a mediji i marketinške agencije trljaju ruke jer se pred svake izbore „useru od slatko“ što bi reko Zapata. Svaka predizborna trka donosi, osim gomile baronisanja, i pregršt zabavnih slogana i pokliča kojima stranke pozivaju narod da baš njima udeli milostinju. I tako, za 20 i kusur godina višestranačja u Srbiji, izgovorilo se mnogo toga, a evo šta će se pamtiti para siempre.

 

[typography font=”Cantarell” size=”24″ size_format=”px”]10. Rendom slogan SNS-a[/typography]

Presvučeni radikali zaslužuju najbolje ocene za kamuflažu i prilagođavanje svesti prosečnom srpskom nesrećniku sa ikuom 90. Njihovi slogani su neupečatljivi, i po starom dobrom običaju, kad ne znaš šta ćeš, koristi reči Srbija, napred, budućnost i reforme… pitko i prijemčivo ali dozlaboga sterilno. No njih boli dupe, ukapirali su šta treba da rade i to rade do jaja, slogani su ipak sporedna stvar, Čićvu će ionako da sabije 40+ posto i jaše nas narednih x godina.

 

[typography font=”Cantarell” size=”24″ size_format=”px”]9. Vredi se boriti – SPO[/typography]

Slogan SPO-a nastaje otprilike ovako:

– Danice, ženo, ustaj, još 2 meseca do izbora, mi nemamo slogan.

– Bole me kurac, zovi Vlajka Senića, nek on smisli.

– Danice, on prešo kod Dinkića još pre 5 godina

– Izdajnik, zovi Voju Mihajlovića.

– Njega ni Gajger-Milerov brojač više ne može da nađe. Šta misliš da bude „Za kralja i otadžbinu“, ha, reci kako je do jaja, baš sam moćan, rešio sam sve probleme.

– A to što prema poslednjim istraživanjima imaš 0,9 posto podrške, štaš sa tim?

– U jes, al dobro, uletećemo u koaliciju s nekim, doduše niko nas više neće… Danice, ženo, misliš li isto što i ja? Idemo zajedno u glas…

– UGLJANIN JEBOTE!

[typography font=”Cantarell” size=”14″ size_format=”px”]Alo, Ištvan Pastor, vako da pokažeš.[/typography]

 

[typography font=”Cantarell” size=”24″ size_format=”px”]8. Od nas zavisi – LDP[/typography]

„Šta kažu kokain i heorin kad vide Čedu hahahahaha? Reci kako jaka fora grok grok, Čeda narkoman, bode se hašišom u jugularnu venu.“  Svaki LDP spot izgleda nekako lepo. Vesele boje, Bora Todorović drka tablet, prilaze mu Lena Bogdanović i reditelj sumnjivog seksualnog opredeljenja sa arafatkom, tu su likovi i ribe sa brzim cvidžama i novom kolekcijom obuće iz ofis šuza… kapiraš da je život kulijana, plata soma i po, lagani makijato sabajle uz listanje najnovijeg Plejboja, par sati šljake u agenciji za digitalni marketing, onda kuglanje sa ortacima, šoping i lagana večera u ribljem restoranu. I tako, Širi dalje, Život je zakon, Vreme je… sasvim dovoljno da se narednih 200 godina bude između 5 i 5,5 posto. Vlast? Bole nas kurac za vlast, večeras Marko Nastić u Tjubu.

 

[typography font=”Cantarell” size=”24″ size_format=”px”]7. Pošteno – DS[/typography]

Tj Pošteno – Đinđić, Demokratska, kako je glasio slogan žutih za daleke izbore 93., je i dalje nešto što se često izgovara posle treće-četvrte dunjevače na slavskim obredima i ostalim skupovima. E sad, to što demokrate 20 godina nisu uspele ništa pametnije da smisle, dovoljno govori o njima samima. Uostalom „Zato što život ne može da čeka“, „Budućnost odmah“ i „Za evropsku Srbiju“ je sasvim dovoljno da humanoidni poluproizvod sa delimično razvijenim neo korteksom iz kruga dvojke izađe na izbore i zaokruži nesposobne Đinđarine potomke jer „Neće bre moju divnu Srbiju da vode snage mraka i antiprosperiteta, ajmo sad svi zajedno ŠTO NEEE MOOOOŽE NIKO MOŽEEEEŠ TI… može mesto u Gradskim pijacama, fala hehe“

 

[typography font=”Cantarell” size=”24″ size_format=”px”]6. Zrelo je! – DSS[/typography]

Apsolutni šampioni rendoma. Totalno pomislim da se veliko veće DSS-a okupi tako pred izbore, Šami donese Politiku, pa svi redom bodu olovkama po jedno slovo i čekaju prvu bilo kakvu smislenu reč ili kratku rečenicu, i onda od toga naprave slogan kao što je „Zrelo je“, U centar, Srbijo (čega centar, jebo vas otac ludi?), ili vanvremenski votdafak „Različak“. Posle Maršićanin donosi vinjau, pa cepaju preferans i briškule do sabajle. Čak da utripuješ kako su u svojoj ludosti obrnuli krug pa postali i kul, al onda se setiš da je u DSS-u recimo kravlja balega od čoveka – Dejan Mihajlov ili gnoj iz hemoroida – Andreja Mladenović, pa ti više i nisu tako kul već bi im zatvarao glavu vratima od tristaća.

[typography font=”Cantarell” size=”14″ size_format=”px”] Nekabude nekabude nekabude… LARPURLARTIZAM![/typography]

 

[typography font=”Cantarell” size=”24″ size_format=”px”]5. Hej, stranka srpskih radikala, hej, srpski ponos, srpska slava, sa tobom, sa pesmom, za danas, za bolje sutra! – SRS[/typography]

Reci kako do jaja, totalno u stilu Šešeljevih naslova knjiga. Radikali su budalesine koje ne možeš da ne gotiviš pod uslovom da imaju ispod 10 posto podrške, a sad su svakako u samrtnom ropcu jer se čekanje vojvode odužilo više od čergarskog čekanja titule. Imali su oni još blistavih momenata, tipa “Gde su srpske zemlje, tu su srpski radikali” i čuveni spot Marš na Drinu za izbore devedes druge, pa onda i “Radikalno bolje” za izbore ’07. Za ove izbore su se izblamirali ko nikad šurovanjem sa Obrazom i ostalom gamadi, al nema veze, ŠEŠELJ DOLAZI! Još jedan pobednički slogan.

 

[typography font=”Cantarell” size=”24″ size_format=”px”]4. Gotov je! – Otpor[/typography]

Jedini plakat koji sam ikad zalepio. I nije mi žao. Ili jeste. Nije ni bitno, bilo pa prošlo, ekipa iz Otpora je mahom ugurala dupeta u udobne fotelje, mnogi od njih su postali sve ono protiv čega su se šatro borili, a nekima se gubi svaki trag. Al jebeš ga, tad je to bilo potrebno, niko nije razmišljao šta će biti za 10-15 godina, samo je bilo bitno da Sloba pukne ko zvečka”. Do tad neviđena kampanja za izbore 2000. i svakako su Otporaši bili ti koji su najviše pogurali DOS da pobedi, iako nikad zvanično nisu postali polotička partija.

 

[typography font=”Cantarell” size=”24″ size_format=”px”]3. Stop stranačkom zapošljavanju/Stručnost ispred politike – URS (G17+)[/typography]

“Stop pogromu Jevreja” – Adolf Hitler

“Brokoli ispred vešalice” – Hanibal Lektor

Shvatate obrazac. Samo Dinkara ima dovoljno đona umesto obraza da se u sloganu bori protiv onoga u čemu je najveći šampion, i stoga za njega svakako kapa dole. Ume čovek. Uostalom, to što je zaposlio 100k ljudi mu svakako garantuje stabilnih 2-3 posto glasova pred svake izbore, a do 5 posto se uvek nekako napabirči, a i ako se bude ispod cenzusa, nije frka, uvek će postojati neki volšeban način da stručnjaci ulete u ministarsvo finansija il ekonomije i jebu nam kevu. Za ove izbore su još jednom izdominirali u svom stilu. “Zapošljavanje i investicije umesto stezanja kaiša” je baš onako do jaja optimističan slogan i na mestu koliko i fora da odeš u Etiopiju i onim skeletima kažeš “Što ne jedete nešto koj kurac?”

[typography font=”Cantarell” size=”14″ size_format=”px”]Kiki ispred Lemija Kilmistera[/typography]

 

 

[typography font=”Cantarell” size=”24″ size_format=”px”]2. JUL je kul/Kevo, ja ću levo – Jugoslovenska levica[/typography]

Milošević je bio dovoljno pametan da ukapira da ne može večno vladati nošen govorom sa Gazimestana i hroničnim glasovima penzosa, stoga je ženi naredio da napravi stranku koja će biti totalni sajd projekat i koja će da generiše glasove osoba sa više od 12 zuba i manje od 250 godina. JUL je zamišljen kao stranka moderne levice čiji su članovi bili vipovci tipa Zorica Brunclik, Vule Golubović, Neca i Sima i Dragutin Topić, recimo, pa su u skladu s tim imali i urbane momente podilaženja omladini. Veseli spotovi puni dobrih pički, sa prisutnim slengovskim obraćanjem su ostali urezani u sećanje svakom konzumentu tv programa u drugoj polovini devedesetih.

 

[typography font=”Cantarell” size=”24″ size_format=”px”]1. Što jes jes, najbolji je SPS – SPS[/typography] 

I jeste najbolji, barem kad se gleda lordovština predizbornih slogana, koja kaže: “Sa nama nema neizvesnosti”, “Tako treba”, “Uvek kad vam treba, mi smo tu” i najlegendarniji proročki slogan svih vremena “Počnimo ljubav ispočetka” za izbore ’08. Pa kraljevski, nema šta. Treba dodati i angažman Bate Životinje za ne znam sad koje izbore, al uglavnom Bata na plakatu, crvenom dabome jer je stara komunjara, onako se šeretski smeje i dole slogan “Znamo se”. Posle toga ne možeš da mu ne oprostiš angažman u seriji Seljaci.

[typography font=”Cantarell” size=”14″ size_format=”px”]Trust me I’m an engineer.[/typography]

  • tole

    Ldp – da gram bude stvarno gram, a ne 0,8

  • da da

    pusi ga picko grobarska

  • Bata Sale

    SPS – Beograd su ljudi. A ostatak Srbije stoka koja komotno moze da pocrka. Na vodi…

  • Martel

    Nije stvaran slogan, ali kao da jeste. :D

  • udbaaa

    Se’am se jedne dobre za onog niškog gradonačelnika( mislim da je bio iz SPS-a)

    “Mile Ilić – čovek natčovek”

  • Arch

    Ili za lokalne izbore 2010. – LDP Voždovac da (se) radi :)

  • Andrea

    Konacno ono sto ovoj drzavi treba :-D

  • vilijem de paksi

    meni je vucic najjaci sa izjavama prvo je rekao da cemo videti svetlo na kraju tunela sto znaci da cemo pomreti a onda je uporedio vodjenje drzave sa sahom igrom u kojoj se najbrojnija grupa i najsposobnija stavlja i zrtvuje u sluzbu najljenjeg truta moguceg.

  • vilijem de paksi

    a jel se secate one jul je pravi izbor i pravo resenje jul vazi za cast nesto i postenje

  • Fuj

    Otporašu, zaboravio si da pomeneš da su se vaši lepo i uspešno angažovali i u Gruziji i Ukrajini (i malo manje uspešno u Belorusiji i ko zna gde još). I još se šegačite. Ali sada je i to poglavlje završeno, sada će međed da vam se najebe majke drske i bezobrazne.

    Ja sam demonstrirao protiv Miloševića, ali nikada sebi neću oprostiti što sam stajao u istoj grupi sa takvom bandom kao što je Otpor.

  • giovani

    najjjci od svih po meni je ‘Dela govore’ – Milutin Mrkonjic i njegova velika glava. Koja dela pre 50 godina, lik gradi jedan autoput 17 godina!!!

  • mika93

    Ipak je SPS-ov slogan: Svi smo mi pomalo socijalisti ubedljivo najnadrealniji, onako kao da su Tomas Mor i Lenjin mrtvi pijani šaputali Jesenjinu. Čak su i Otporaši imali nalepnice sa ovim sloganom. I naravno, best of the best GOTV kampanje u Srbiji je Kampanja Vreme je 2000-te, “Skini mrak-vreme je”

  • zdravkelja

    Otporasi su imali “Svi smo mi pomalo bageristi”

  • Drogoljub

    Zaboravili ste “Ožeži Beograde” (LDP za poslednje izbore)

  • Ivan Vulović

    Ja bih tu dodao i JULov – Glasaj za sebe. https://www.youtube.com/watch?v=CMtFPoS-t9I